Peruna luultua terveellisempää?

Tutkijat ovat kiinnostuneita perunan terveysvaikutuksista. Tuttu ruokakasvi saattaa olla luultua terveellisempi. Helsingin yliopistossa on käynnissä tutkimus, jossa selvitetään ehkäisevätkö perunan sisältämät bioaktiiviset aineet sydän- ja verisuonitauteja. Toimittajana on Silja Raunio.
Lue koko artikkeli >>


Ei kommentoitavissa.